Nie każda praca wymaga kreatywności. Czasem wystarczy wykonywać rutynowe czynności, by otrzymać wynagrodzenie, jednak są też takie prace jak praca specjalisty marketingu, gdzie nie ma sztywnego zakresu obowiązków, a różnorodność projektów wymaga dużej kreatywności w ich realizacji i zarządzaniu nimi. Tym samym nie wszyscy nadają się na specjalistę od marketingu, tak jak i nie wszyscy dobrze czują się w pracy kontrolera jakości czy operatora maszyny. W obecnych czasach poza kreatywnością w branży marketingowej wymaga się by być na bieżąco z nowinkami w obszarze reklamy, cyklu życia produktu a co się z tym wiąże znać języki obce. Z tymi dwoma umiejętnościami wiąże się nierozłącznie kreatywność, która jest po części kompetencją wrodzoną a po części nabytą w drodze wielu ćwiczeń i gimnastyki mózgu. Jeśli szukasz wyzwań i lubisz prace kreatywną, tworzenie czegoś z niczego i obmyślanie nowych rozwiązań to praca w branży marketingu jest dla Ciebie idealna. Coraz częściej nie jest potrzebne do tej pracy wykształcenie a liczy się doświadczenie i umiejętności, trafne pomysły, ciekawe projekty.
Tagi: marketing praca, samozatrudnienie, zarobki w marketingu, zarobki w reklamie
Jeden komentarz
Wojak
Elastyczny czas pracy, to bez wątpienia jeden z plusów pracy specjalisty do spraw marketingu