Elastyczny czas pracy

co robi marketingowiec

Nie każda praca wymaga kreatywności. Czasem wystarczy wykonywać rutynowe czynności, by otrzymać wynagrodzenie, jednak są też takie prace jak praca specjalisty marketingu, gdzie nie ma sztywnego zakresu obowiązków, a różnorodność projektów wymaga dużej kreatywności w ich realizacji i zarządzaniu nimi. Tym samym nie wszyscy nadają się na specjalistę od marketingu, tak jak i nie wszyscy dobrze czują się w pracy kontrolera jakości czy operatora maszyny. W obecnych czasach poza kreatywnością w branży marketingowej wymaga się by być na bieżąco z nowinkami w obszarze reklamy, cyklu życia produktu a co się z tym wiąże znać języki obce. Z tymi dwoma umiejętnościami wiąże się nierozłącznie kreatywność, która jest po części kompetencją wrodzoną a po części nabytą w drodze wielu ćwiczeń i gimnastyki mózgu. Jeśli szukasz wyzwań i lubisz prace kreatywną, tworzenie czegoś z niczego i obmyślanie nowych rozwiązań to praca w branży marketingu jest dla Ciebie idealna. Coraz częściej nie jest potrzebne do tej pracy wykształcenie a liczy się doświadczenie i umiejętności, trafne pomysły, ciekawe projekty.

Tagi: , , ,

Jeden komentarz

Wojak

11 lutego, 2016

Elastyczny czas pracy, to bez wątpienia jeden z plusów pracy specjalisty do spraw marketingu

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *