Jak wypromować konkretny produkt?

promocja

Każdy produkt, każda usługa bez względu na to czego by nie dotyczyła wymaga stworzenia warunków by mogła przysłowiowo dojść do klienta. Nie jest to w wielu wypadkach zadanie łatwe. Wyobraźmy sobie, że przedsiębiorca stworzył pewien produkt, nazwijmy go x. Spodziewa się, że klienci zainteresują się nim, gdyż produkt ten może być pomocny w życiu codziennym przynosząc przy okazji oszczędności.

Po opatentowaniu i wyprodukowaniu  firma zaczyna mieć w magazynach produkt, który w tym momencie musi umieć sprzedać. W takiej sytuacji specjalista do spraw marketingu jest wręcz nieodzowny. Oczywiście osoba na tym stanowisku powinna już w etapie początkowym produkcji zajmować się działaniami marketingowymi, na przykład badaniem rynku, jednak sama sprzedaż to przysłowiowa wisienka na torcie całej produkcji, za którą jak wcześniej wspomniałem odpowiada specjalista do spraw marketingu.

Osoba wykonująca ten zawód powinna dobrze zarabiać, jednak poza standardowym wynagrodzeniem specjalista do spraw marketingu powiniem korzystać z premii, którą uda mu się wypracować swoimi działaniami. Pamiętajmy że marketingowiec to nie jest handlowiec, to raczej osoba wspomagająca handlowców. Osoba pracująca na tym stanowisku musi posiadać sporą wiedzę oraz być dobrym analitykiem.

Tagi: , , , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *