Branża marketingowa to specyficzna branżą, w której to większość osób pracuje dorywczo a raczej na zlecenie, dzieło, na potrzeby danego projektu. Co za tym idzie specjalista marketingu również jednocześnie ma wielu pracodawców, zleceniodawców. Często zastanawiać się można co jest lepszym rozwiązaniem dla specjalistów z tej branży, czy praca na etacie lub własnej działalności dla wybranej jednej firmy zlecającej projekty, stała współpraca czy też nieustanne szukanie nowych wyzwań i zleceń, zleceniodawców, projektów. Pośrednim i optymalnym rozwiązaniem dla osób chcących się wykazać, a jednocześnie pragnących stabilizacji dochodów, w szczególności gdy własna działalność wymaga opłacenia wielu danin państwowych jest praca dla kilku stałych lojalnych klientów oraz dodatkowe zlecenia. Wówczas można wybierać pośród zleceń, gdy czujemy siew danym temacie swobodnie, itp., nie przeciwnie, gdy decydujemy się na wykonanie zlecenia dla pieniędzy, niekoniecznie z przekonaniem.
Tagi: agencja reklamowa, działalnośc gospodarcza, praca w reklamie, specjalista marketingu, zarobki w reklamie, zawód