W zasadzie każdy sprzedawca musi być po trochę jak marketingowiec, wszelkie usługi związane z handlem zawsze mają za zadanie pracę marketingowca. Jednak w wielu firmach, zwłaszcza tych małych łączenie tych stanowisk stało się wręcz nagminne. Specjalista do spraw marketingu musi zajmować się tematyka typowo około sprzedażową. To on powinien opracowywać startego wobec których handlowcy pracowali by. Jeżeli te stanowiska się połączy to nie będzie to dobre ani dla sprzedaży ani dla marketingu. Oczywiście jednak osoby takie powinny ze sobą ściśle współpracować. Ma to kolosalne znaczenie, gdyż handlowcy maja realny kontakt z klientami i mogą przez to informować o ruchach na rynku. Każdy pracownik jednak powinien w miarę swoich możliwości pomagać marketingowcom, gdyż ich praca wpływa na całe przedsiębiorstwo. Wiadomo, że zysk firmy to zysk wszystkich pracowników. Nigdy jednak nie należy lekceważyć tego stanowiska, gdyż może ono mieć kolosalne znaczenie. Warto także odpowiednio wynagradzać takiego pracownika.
Tagi: praca w małym mieście, praca w marketingu, praca w reklamie, specjaliści, specjalista ds. marketingu, specjalizacja, szukanie pracy, zarobki w marketingu, zarobki w reklamie, zawód