Gdy zastanawiasz się kto wykonuje reklamy to są to osoby o bardzo rozbudowanej wyobraźni i lekkim piórze. Poza zdolnością wymyślania sloganów specjalista marketingu tworzący reklamę winien posiadać obszerną wiedzę, zwłaszcza praktyczną co do funkcjonowania rynku i grupy odbiorców reklamy którą ma za zadanie stworzyć. Niestety rzadko jest taka możliwość aby specjalista marketingu przypisany był do danej firmy i branży, a jeśli tak już jest to jest to ze szkodą dla skuteczności reklamy, bowiem osoba taka wpada z czasem w rutynę jak i zadufanie w sobie. Tym samym tak źle i tak również nie jest dobrze. Jak osiągnąć złoty środek, warto jest ryzykować, czasem osoba bez wykształcenia dobierze reklamę o wiele lepiej niżeli fachowiec, także nie można skreślać marketingowców bez doświadczenia, bowiem ich świeże i niekonwencjonalne pomysły mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Bez wątpienia każdy specjalista marketingu reklamy tworzy nie pod siebie ale pod klienta, nawet nie swego zleceniodawcę.
Tagi: agencja reklamowa, badania rynku, praca w marketingu, samozatrudnienie, specjaliści, specjalista ds. marketingu, sprzedaż. zakupy, zarobki w reklamie