Etyka w zawodzie

praca w marketingu, praca w reklamie, specjaliści, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu

Etyka to ważny element każdej pracy. Są zawody mniej i bardziej etyczne, do tych mniej etycznych należy specjalista marketingu. Osoby pracujące w marketingu z natury winny oderwać się w swych obowiązkach od swoich własnych przekonań i skupić na pracy na rzecz klienta, jednak czy należy wyzbyć się całkowicie etyki? Można ale nie warto, wiedza o tym doskonale doświadczeni marketingowcy, z czasem trafiający na śmietnik branży za nieuczciwą walkę konkurencyjną, za fałszywość i wiele innych przewinień, głównie z obszaru czarnego PR. Praca marketingowca nie jest łatwa, gdyż często musi taka osoba wyjść z pozycji siebie i postawić się w pozycji odbiorcy danej akcji, reklamy bądź takową wymyślić. Czy warto pozostawić własne wartości i przekonania podejmując pracę dla firm, osób z którymi nie czujemy się związani, którym sami nie ufamy? Dla pieniędzy może warto,a le to bardzo trudne wyzwanie, które wymaga spojrzenia na firmę, produkt, usługę które może być sprzeczne z własnym ja. Pod tym względem warto być etycznym i nie podejmować współpracy z firmami, które zmuszają nas do kłamstwa i oszustwa konsumentów.

Tagi: , , , , ,

2 komentarze

Szczekający pies

22 czerwca, 2015

Niestety w zawodzie specjalisty do spraw marketingu etyka jest słabo rozpowczechniona

Dluga12

22 czerwca, 2015

Ale całkowicie nie zgadzam się z przedmówcą na forum. Wśród marketingowców etyka jest dość mocno brana pod uwagę.

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *