Dobry specjalista, a nie sprzedawca

co robi marketingowiec

Każdy produkt, lub usługę warto dać pod rozwagę specjaliście do spraw marketingu, który stworzy pewien ogólny, a czasem i szczegółowy plan, który pozwoli zoptymalizować zyski. W biznesie bardzo ważny jest fakt inwestycji, które powinny przynieść zyski. Dlatego specjalista do spraw marketingu musi być zatrudniony, gdyż to w dużej mierze od niego zależeć będzie działalność przedsiębiorstwa. Niestety często zdarza się, że tego typu osobę daje się do działu handlowego, nakazując mu między innymi spełniać także rolę zwykłego sprzedawcy. Wówczas można mieć pewność, że nie będzie on ani dobrym handlowcem, ani marketingowcem. W tym przypadku, właściciel powinien wykazać się myśleniem troszkę bardziej perspektywicznym. Wyobraźmy sobie, że firma w kryzysie pozbywa się takiego pracownika. Wówczas zamiast zwiększyć sprzedaż, dając przedsiębiorstwu zysk, jeszcze bardziej napędza się w regres. Oczywiście specjalista w tej dziedzinie powinien być dobry w tym co robi, dlatego też ci najlepsi zarabiają odpowiednio wysokie pieniądze.

Tagi: , , , ,

2 komentarze

śmiech

09 lipca, 2015

Marketingowiec powieniem miec osobne biuro, lub pracowac z kolegami i koleżankami z zespołu

Jotko Jakbub

09 lipca, 2015

Dobry specjalista to dobry fachowiec. Marketing wymaga odpowiedniego spojrzenia na całą branżę

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *