Każdy produkt, lub usługę warto dać pod rozwagę specjaliście do spraw marketingu, który stworzy pewien ogólny, a czasem i szczegółowy plan, który pozwoli zoptymalizować zyski. W biznesie bardzo ważny jest fakt inwestycji, które powinny przynieść zyski. Dlatego specjalista do spraw marketingu musi być zatrudniony, gdyż to w dużej mierze od niego zależeć będzie działalność przedsiębiorstwa. Niestety często zdarza się, że tego typu osobę daje się do działu handlowego, nakazując mu między innymi spełniać także rolę zwykłego sprzedawcy. Wówczas można mieć pewność, że nie będzie on ani dobrym handlowcem, ani marketingowcem. W tym przypadku, właściciel powinien wykazać się myśleniem troszkę bardziej perspektywicznym. Wyobraźmy sobie, że firma w kryzysie pozbywa się takiego pracownika. Wówczas zamiast zwiększyć sprzedaż, dając przedsiębiorstwu zysk, jeszcze bardziej napędza się w regres. Oczywiście specjalista w tej dziedzinie powinien być dobry w tym co robi, dlatego też ci najlepsi zarabiają odpowiednio wysokie pieniądze.
Tagi: e-marketing, marketing, marketing praca, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu
2 komentarze
śmiech
Marketingowiec powieniem miec osobne biuro, lub pracowac z kolegami i koleżankami z zespołu
Jotko Jakbub
Dobry specjalista to dobry fachowiec. Marketing wymaga odpowiedniego spojrzenia na całą branżę