Przebiegły, jak dział marketingu

co robi marketingowiec

Dziś przekonałem się, że konkurencja może sama się podłożyć i wystarczy tylko odpowiednio zareagować, aby z łatwością wyjść na swoim. W mojej pracy przebiegłość jest cechą pożądaną. Ale oprócz tej odrobiny sprytu trzeba być jeszcze skrupulatnym i dokładnym. Dzisiejsze badanie opinii publicznej wcale nie jest łatwe. Ludzie spieszą się stale, a ankieterzy nie są w stanie zebrać odpowiednich informacji. Pracując na stanowisku specjalista marketingu potrzebuję takich opinii praktycznie każdego dnia. Pracodawca wymaga ode mnie pomysłu na wdrażanie produktu na rynek. Do mnie należy stworzenie takiej akcji promującej naszą ofertę, aby klient był zdecydowany skorzystać z niej i w dodatku aby był usatysfakcjonowany tym, co otrzymuje. Każdego dnia wyszukuję potencjalnych odbiorców i wysyłam im oferty mojej firmy. Z badania rynku wiem też co zachwyca klientów w ofertach konkurencji, co znacznie wspiera moje działania i pozwala na przygotowanie odpowiedniej strategii. Jeśli klient chce, aby produkt mojej firmy wyróżniał się funkcjonalnością to muszę właśnie tak go opisać, aby sprawiał wrażenie lepszego niż ta sama oferta konkurencji.

Tagi: , , ,

Jeden komentarz

michalowski

18 listopada, 2015

Specjalista do spraw marketingu musi być odporny psychicznie

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *